Polityka cookies - Niniejszy dokument wyjaśnia zasady wykorzystywania plików cookies przez
Spółkę FERTIZ S.A.
1.   Pliki cookies tzw. ciasteczka tworzone są na
dysku komputera podczas odwiedzania witryny FERTIZ S.A. Są to niewielkie pliki tekstowe które są
wykorzystywane do zapamiętania preferowanego wyglądu strony ustawionego przez użytkowników np.
rozmiaru czcionki.
2.   Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu odwiedzającego
stronę www. fertiz.pl pliki cookies jest Spółka FERTIZ S.A. z siedzibą w Białymstoku, 15-225
Białystok, ul. Artura Grottgera 6.
3.   FERTIZ S.A. nie gromadzi i w żaden sposób
nie przetwarza zapisywanych na komputerze informacji w postaci plików cookies.
4.
  Mechanizm cookies jest całkowicie bezpieczny, tą drogą nie mogą przedostać się do
komputerów użytkowników wirusy.
5.   Każdy odwiedzający witrynę internetową
FERTIZ S.A. ma możliwość wyłączenia zapisu wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę
ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje braku możliwości
przeglądania strony internetowej ale może skutkować ograniczeniem możliwości korzystania z
niektórych funkcji.
6.   FERTIZ S.A. zastrzega możliwość gromadzenia adresów IP
użytkowników odwiedzających stronę. Dane te mogą być pomocne przy diagnozowaniu problemów
technicznych.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym
rozporządzeniem w sprawie ochrony danych (dalej: RODO), Spółka
informuje:
1.   Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest FERTIZ
Spółka Akcyjna z siedzibą w Białymstoku, adres biura: ul. Artura Grottgera nr 6, tel.
kontaktowy: +48 85 741 79 21, adres e-mail: biuro@fertiz.pl.
2.   Pani/ Pana dane
osobowe mogą być przetwarzane w związku z:
a)   Dobrowolną zgodą na przetwarzanie
danych ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu wskazanym w zgodzie, w tym w celach marketingowych,
celach rekrutacyjnych,
b)   Podjęciem czynności mających na celu zawarcie umowy, a
także realizację umowy zawartej z Administratorem ( art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu wykonania
umowy tj. sprzedaży towaru lub wykonania usług, obsługi dokumentacji związanej z umową tj.
zamówieniami, dokumentami księgowymi, magazynowymi,
c)   Istnieniem uzasadnionych
wymogów Administratora tj. koniecznością realizacji prawnie uzasadnionych interesów
Administratora, w tym prowadzenie monitoringu wizyjnego ( art. 6 ust. 1 lit. f RODO), w celu
ochrony osób i mienia, w celu dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami,
d)
  Realizacją wymogów ustawowych ciążących na administratorze ( art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w
celu przestrzegania przepisów prawa przez Administratora.
3.   Dane osobowe mogą
być przekazywane podmiotom uprawnionym do otrzymywania danych na mocy przepisów prawa, w tym w
celu: wypełnienia postanowień prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości, wykonania obowiązków
wynikających z decyzji, orzeczeń wydawanych przez uprawnione organy, instytucje lub sądy lub
mogą być przekazane kontrahentom , podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
Administratora.
4.   Dane osobowe będą przechowywane do czasu:
a)   W
przypadku przetwarzania na podstawie wyrażenia zgody – do czasu cofnięcia zgody,
b)  
Przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywanie danych,
c)   Przez okres
przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie
danymi,
d)   W przypadku monitoringu wizyjnego – przez okres nie dłuższy niż 3
miesiące, chyba, że zajdą okoliczności wskazujące na konieczność dłuższego przechowywania danych
takie jak min. popełnienie przestępstwa, naruszenie majątku, żądania organów
ścigania.
5.   Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do żądania od
administratora dostępu do danych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także prawo do przenoszenia danych osobowych w przypadku ich zautomatyzowanego przetwarzania.
Składane wnioski zostaną rozpatrzone zgodnie z przepisami RODO. Realizacja praw związanych z
monitoringiem wizyjnym będzie możliwa tylko w przypadku zidentyfikowania osoby nagrywanej oraz
możliwości technicznych Administratora. Składane wnioski zostaną rozpatrzone zgodnie z
przepisami RODO.
6.   Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Składane wnioski zostaną rozpatrzone zgodnie z przepisami
RODO.
7.   W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody przysługuje
Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8.  
Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów prawa o ochronie danych osobowych w
stosunku do jego osoby.
9.   Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób
wyłącznie zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
10.   Dane osobowe nie
będą przekazywane do kraju trzeciego.
11.   Podanie danych jest dobrowolne i
służy wykonaniu zobowiązań łączących strony, odmowa podania danych może uniemożliwić podjęcie
działań zgodnie z wnioskiem lub umową.
12.   W przypadku udostępnienia przez
Panią/Pana danych osobowych Państwa pracowników, pełnomocników, członków organów,
współpracowników, kontrahentów, dostawców lub innych osób na rzecz Administratora prosimy o
poinformowanie tych osób o zakresie przekazanych danych, celu przetwarzania danych, nazwie
Administratora, zasadach przetwarzania danych wynikającej z niniejszej noty prawnej.